自分のことを知れば知るほど、周りに振り回されなくなる

自分のことを知れば知るほど、周りに振り回されなくなる

The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you.

-Lost in Translation

 

 

How much do you know about yourself?

Do you want to know more about yourself? Make time to focus on yourself. Even 10 minutes a day 😌

Enjoy your hobby, exercise, spend time with people you love, eat your favorite foods, wear what makes you happy, be in nature…♡

 

 

自分のことを知れば知るほど、周りに振り回されなくなる。自分が好きなこと、欲しいもの、やりたいこと、ぱっと頭に浮かびますか?☺️

もっと自分のことを知りたいと思ったら、自分にフォーカスする時間を毎日少しでもつくってあげよう。

趣味の時間を大切にしたり、体を動かしたり、食事内容を見直したり、時にはぼーっと空を眺めてみたり笑、瞑想したりすることで、どんなことが起こってもなんとかなる!と思えるようになる😁

 

インスタグラムをフォローしてくれた嬉しいです😌
https://www.instagram.com/vegefuldays/

 

にほんブログ村 美容ブログ ナチュラルビューティーへ

にほんブログ村

人気ブログランキングへ